Koninginnerit - Reisverslag uit Rome, Italië van Wim Montis - WaarBenJij.nu Koninginnerit - Reisverslag uit Rome, Italië van Wim Montis - WaarBenJij.nu

Koninginnerit

Door: wmontis

Blijf op de hoogte en volg Wim

17 Augustus 2011 | Italië, Rome

Vandaag was de zwaarste dag qua fietsen. 1310 hoogtemeters (vergelijkbaar met 26 km 5% stijging) bij een temperatuur van rond de 35° is niet easy. Maar ook deze hebben we overwonnen. 2 passen (pass di raticosa en de passo di futa) in een wonderschone omgeving. Wel was de 2e pas verradelijk kort achter de 1e, een beetje stiekem eigenlijk. Je denkt het te hebben gehad en dan krijg je toch nog enkele venijnige klimmetjes. Maar de beloning is mooi, een prima familiecamping met zwembad. Lekker na zo'n dag. Morgen een top dag want Firenze staat te wachten. We zijn benieuwd.
Vandaag net zoveel km als muggen bulten; 68.
Domani Firenze.

• 17 Augustus 2011 - 20:35

Henkjansen:

vlink doorfietsen dan krijg je nog geenkans omte krabben aan die muggen bulten kom jongens nog even ertegenaan gr henk.

• 17 Augustus 2011 - 21:27

Victoria:

Muggenbulten, ja hier ook zat muggen en bulten. Ma zit ook onder.
    En wat betreft die spaghetti,Wim, ach in Nijmegen kun je altijd nog bij je vader of je moeder terecht. Of je zusje ;)
    Morgen zijn wij weer onderweg home.
    Succes met de rit morgen.
    knuf van de jongens en Pim en kus van ma/zus ,kusje je zusje/nichtje

• 17 Augustus 2011 - 21:52

Sjaan:

hallo jongens .
    ik hoop dat jullie ondanks de muggensteken toch nog kunt genieten van de mooien natuur en de schoonheid van italie haha.
    ja en nog een paar dagen en dan hebben jullie de missie volbracht .
    dus geniet er van bella italia.
    gr.wim en frans .
    een pluim voor jullie laten ze het maar eens na doen .
    doeiiiiiiiiiiiiiii

• 18 Augustus 2011 - 05:29

Rene Van Loon :

he boys gaat goed hier is het nu ook goed kwa weer jully zijn er bijna saludos rene

• 18 Augustus 2011 - 07:06

Petra Montis:

Het komt wel goed schatje
    met je muggebultjes.
    Nog een paar km en dan kunnen jullie
    de paus begroeten.
    Ik ben SUPER SUPERTROTS op jullie,
    Geniet nog van die mooie dagen en van de fietstocht.
    Dikke kus uit nijmegen ik hoop dat hij aankomt

• 18 Augustus 2011 - 09:23

L.j :

hoi wim en frans,wat betreft die muggenbulten van jullie maak toch niks uit.
    als jullie thuis komen wacth er nog twee muggenbulten op jullie [ha ha ha]

gr l.j ria dennis

• 18 Augustus 2011 - 09:25

Jaap Vijn:

In Italie hebben ze hele goede spuitbusjes om je in te spuiten/smeren tegen muggen en dat werkt nog verrassend goed ook.
    Ik neem ze ook altijd mee naar huis.

Succes!

• 18 Augustus 2011 - 10:40

Willy Carla Sharon:

ha wim maak je niet druk om je bulten er is toch niets mooier dat jullie die fantastiche rit halen (jeuk is erger dan pijn) wij vinden het super dat jullie al zo ver zijn gekomen volhouden jongens gr aan frans en de gr uit de reggestraat

• 18 Augustus 2011 - 17:24

Hallo Jongens.:

ik wens jullie een fyne avondt en een goede nacht .
    en hoop dat de muggen jullie nu met rust laten .
    want jeuk kan erg vervelend zyn haha .
    maar daar is wel wat aan te doen .
    zoek maar een verpleegstortje op die weet er wil raad my .hahahaa.
    gr. uit nymegen .
    en morgen een fyne tocht geniet er van want in nymegen valt weinig te genieten het onweert nu en regen dussssss italia is beter .
    frans en wim veel plezier .je zus en je moedertje .doeiiiiiiiiiiiiii

Wim

We gaan op de fiets naar Rome. Frans en ik vertrekken op zondag 24 juli 2011 en zullen zo'n 2100 km fietsen. Aan deze trip hebben we 2 goede doelen gekoppeld, te weten www.cliniclowns.nl en www.nijmegen-sherpaland.nl Steun ons en je steunt de goede doelen. Donaties naar Rabobank 114224374 t.n.v. W. Montis o.v.v. de goede doelen. We volgen reitsmaroutes.nl

Actief sinds 01 Mei 2011