Afronding inzameling 3 februari - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Wim Montis - WaarBenJij.nu Afronding inzameling 3 februari - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Wim Montis - WaarBenJij.nu

Afronding inzameling 3 februari

Door: wmontis

Blijf op de hoogte en volg Wim

31 Januari 2012 | Nederland, Nijmegen

We zijn een aantal maanden verder en de teleurstelling is verdreven. Het gevoel iets speciaals neer gezet te hebben overheerst nu, al ligt er de afspraak de tocht ooit eens af te maken. Die laatste 240 km gaan we echt nog wel fietsen. Nu zijn we toe aan de afronding van onze inzamelingsactie. De opbrengst staat nu op 1.705,54 maar zal nog iets hoger uitkomen. Zoals aangegeven gaat de helft naar de Stichting Nijmegen Sherpaland en de andere helft naar de Cliniclowns. Dit staat gepland op vrijdagavond 3 februari om 21.00 uur in de kantine van sporthal de Zwaluw. Een ieder die geinteresseerd is of een donatie heeft gedaan, is natuurlijk van harte welkom. Op deze avond zullen wij ook terug blikken op onze tocht met al z'n ups and downs. Het was een machtig avontuur.
Verslag van deze avond zal ook als afsluitende log worden toegevoegd aan dit dagboek. Voor diegene die niet aanwezig kunnen zijn, een hartelijk dank voor jullie bijdrage en interesse. Het heeft ons goed gedaan en met ons vele anderen.
Tot ziens, Wim en Frans

• 31 Januari 2012 - 16:23

Sjaan.:

hallo frans en wim .
    goed zeg dat jullie toch nog zo mooi bedrag op hebben gehaald.
    jammer dat pa/opa deze avond niet mee maak .
    ik weet zeker dat hy het leuk had gevonden.
    al waren er mensen die dachten dat hy het niet leuk vondt.
    nou die konnen hem dan niet zo goed.
    hy was trots op jullie dat weet ik zekerrrrrrrrrrr.
    p/s maar jullie gaan toch nog wel die 240 kilometers fietsen he.
    dan trateer ik jullie op een heerlyke etentje voor onder weg.
    gr. sjaan.

• 01 Februari 2012 - 08:20

Je Zusje/nichtje Vic:

Heeeeyy Eindelijk, we dachten al dat het helemaal niks meer zou worden. haha. Nee ben supertrots en hoop en vind dat jullie inderdaad de tocht der tochten nog een keer af gaan maken. Mochten jullie nog twijfels hebben: ik zie dat er al een etentje aangeboden is.. wie biedt er nog meer?
    Groetjes en kusje je zusje/nichtje Vic

• 03 Februari 2012 - 18:38

Peter Thorn (VRU):

Net als jullie klein weer probleempje. LOL. Veel plezier vanavond

• 04 Februari 2012 - 13:17

Sjaan.:

hallo frans en wim .
    was erg gezellig op de over drachtavondt.
    nu nog die 240 kilometers .
    zo als ik belooft heb dat etenje staat vast voor julie belooft is belooft.
    groetjes sjaan.
    p/s wel doen he.

• 27 Maart 2012 - 06:44

Otto:

Het is natuurlijk altijd goed om 1700 € aan goede doelen te geven, maarre: de reis heeft jullie meer gekost dan die 1700 €. Maw: als je niet gegaan was en het uitbespaarde geld direct aan de goede doelen gegeven had, dan had het goede doel pak hem beet minstens 2500 € gekregen ??
    Toch gek eigenlijk.

• 27 Maart 2012 - 13:17

Wim:

@ Otto
    beste Otto,
    je snapt het niet helemaal. Natuurlijk zou het volgens jouw redenering per saldo meer zijn als de 1705,54. Maar het gaat ook om een stuk bewustwording die we door deze actie bij alle donateurs teweeg hebben gebracht. En dat is veel meer waard dan het verschil waar jij het over hebt.
    En die tocht is natuurlijk ook een activiteit die we sowieso hadden gedaan, met of zonder inzamelingsactie.
    Dus kort door de bocht genomen heb je gelijk. Alleen zien wij dit dus anders.
    M.vr.gr. Wim

• 05 April 2012 - 19:01

Otto:

Dank voor je reactie. Ik snap je redenering en op jouw manier heb je gelijk. Om misverstanden te voorkomen: ik vind het hartstikke tof wat jullie gedaan hebben en het brengt anderen vast ook op ideeën. Als de herkansing er komt (maar dan op een "echte" fiets met 27 versnellingen...) veel suc6 dan en ik blijf jullie volgen.
    Toi toi