40+ - Reisverslag uit Firenze, Italië van Wim Montis - WaarBenJij.nu 40+ - Reisverslag uit Firenze, Italië van Wim Montis - WaarBenJij.nu

40+

Door: wmontis

Blijf op de hoogte en volg Wim

18 Augustus 2011 | Italië, Firenze

Vertrek morgenvroeg 6 uur
ciao

• 18 Augustus 2011 - 18:18

Petra Montis:

is dit alles wat je kan schrijven, ben je zo moe schatje.
    nou slaap lekker xxx

• 18 Augustus 2011 - 18:39

Janine:

hmmm, kort verslag voor zo'n topdag.
    allez mannen, nog veel courage hé...slaapwel nu en ne goeie vroege start morgen.
    ariverderci.

• 18 Augustus 2011 - 19:04

Sjaan .:

hallo frans en wim .
    na zoo vermoeide dag snap ik best dat jullie te moe zyn om te schryfen ach ja hier hebben ze niets te doen dus .
    maar jongens geniet er van schryfen kun je altyd nog.
    nog een paar daagjes en dan rome we komen.haha
    en meschien zie je dan je fam. nog .
    mocht dat zo zyn doe ze de groeten van my.
    en niet te vergeten ga ook nog even langs by de paus zo als belooft .
    steek een kaarsje aan .en dan de terug tocht.
    maar het is nog niet zo ver nog heel wat kilometers te gaan.
    gr. van je lieve ma en zusje .

• 18 Augustus 2011 - 19:36

Greet:

wim en frans
    jullie leveren toch wel een knappe prestatie hoor wij zijn trots op jullie morgen veel fiets plezier en geniet er van.groetjes van de buurtjes.

• 18 Augustus 2011 - 19:53

Victoria:

Hoi samen,
    Het is ook wat, elke dag opnieuw vertellen hoe mooi het allemaal is.En dan al die reacties en berichtjes uit nederland, je zou er knotsgek van worden. Maar alle gekheid op een stokje. Jullie zitten nog steeds op de fiets en de paus zit ondertussen in Spanje, zal van de week wel weer terugzijn, maar toch , mag aannemen dat je toch even met hem gemailt hebt om af te spreken ;)
    Verder zijn wij weer veilig in Nijmegen belandt en ja hoor het is weer herfstweer hier. Het gras moest al gemaaid worden, kan je nagaan!
    Geniet met volle teugen van de laatste dagen,want over een paar dagen ben je gewoon weer thuis. En geloof me dan zou je wensen dat je op de fiets in Italië zat, zonnetje, gelato, vino,...tot morgen en fiets ze!
    Dikke knuf van de jongens en Pim en een kusje van je zusje/nichtje

• 18 Augustus 2011 - 20:08

Katalin:

Beste heren,
    Ga zo door. Ik lees met veel plezier dagelijks jullie vorderingen. Over een dikke week starten wij zelf met deze fietstocht. Willen die binnen de 4 weken afronden. Succes met deze laatste loodjes richting Rome. Inspirerend om jullie zo te volgen. Vriendelijke groet,
    Katalin

• 19 Augustus 2011 - 22:11

Henk BCTB:

Vandaag de 1170 km van Bardolino teruggereden naar huis we vertrokken vanmorgen met een lekkere temperatuur van 29 graden en zijn nu weer afgekoeld tot een graad of 15. Als ik jullie was zou ik na Rome door fietsen tot Sicilie.

• 20 Augustus 2011 - 10:22

Hoi Frans En Wim.:

hier is het eindelyk mooi weer .
    het zal niet zo warm worden zo als het by jullie is .
    jongens een goede raad houd je hoofd koel en neem genoeg drinken .
    want anders lopen jullie een zonnesteek op.haha.
    geniet van deze laatse mooien dagen .want het is zo voor by .
    en dan zetten jullie weer voet op het nederlandse grond.
    wy zyn bly als we jullie weer zien.
    frans en wim een pluim en ik weet zeker van hier boven ook.
    gr.van je moeder en frans hou wim goed in de gaten .hahaha groetjessssssssss

Wim

We gaan op de fiets naar Rome. Frans en ik vertrekken op zondag 24 juli 2011 en zullen zo'n 2100 km fietsen. Aan deze trip hebben we 2 goede doelen gekoppeld, te weten www.cliniclowns.nl en www.nijmegen-sherpaland.nl Steun ons en je steunt de goede doelen. Donaties naar Rabobank 114224374 t.n.v. W. Montis o.v.v. de goede doelen. We volgen reitsmaroutes.nl

Actief sinds 01 Mei 2011